BEAUTIFUL collection from Gina Tricot

Jeg fik i dag en mail ang. den nye vintage Exclusive Collection fra Gina Tricot, og jeg må indrømme, at jeg sjældent har været så begejstret over noget fra high street brandet, som jeg var i dag. Hvor er det dog nogle smukker stykker tøj, og hvor skal jeg bare have fat i minimum ét af dem !

Mine favoritter er dem herunder, men da priserne (selvom det stadig er billigt for så fint tøj) ikke er så jeg kan købe det hele, så tror jeg, at jeg nøjes med den midterste (eller nederst til venstre) kjole. Den har den fineste, dybe udskæring bagpå, og vil være super fin til både en bytur, og mere formelle anledninger.

Kollektionen kommer i butikken på Købmagergade og i Aarhus City, samt på hjemmesiden den 23. maj.

Har I forelsket Jer i noget af tøjet ? 🙂
Hvis I endnu ikke har set hele kollektionen, så har ELLE bl.a. vist billeder af alle de forskellige items.

Have you seen the new Exclusive Collection from Gina Tricot yet ? If not, take a look right here, and see all the pretty clothes !

Oh my God, I love this collection, and I’m dying to get my hands on some of the things. Mostly I like the dresses above or the shorts, but I think that I will just take on – the dress on the left.

What do you think of the collection?

This entry was posted in Shopping. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

