A funny thing happened

Der skete noget sjovt sidste uge, da jeg var oppe og besøge pigerne hos 9PR – som jeg lige vil dele med Jer.

9PRs søde Showroom Manager hedder Anne – og hvis jeg selv skal sige det, så har Anne super god stil ! Se lige hvad hun havde på til deres pressedag !

Det sjove ved dette sæt er bare, at jeg to uger forinden pressedagen, lavede dette oplæg !

Det er da lidt pudsigt, ikke?

Anne, jeg har ikke så meget andet at sige end, at jeg synes du ser fantastisk ud ! 😀

This entry was posted in Dress like .., Imaginary outfit. Bookmark the permalink.

One Response to A funny thing happened

  1. Anne says:

    DU er sød! Tak fordi du kiggede forbi!

Leave a Reply

