The place with all the gorgeous clothes

I fredags var jeg til pressedag hos 9PR – det fiiiineste PR-bureau med de sødeste piger, det lækreste tøj og et flot showroom ! 9PR har nogle af de bedste mærker hængende i deres showroom – bl.a. Gestux, Munthe plus Simonsen, Ganni, Julie Brandt, Storm&Marie, Black Secret, Benedikte Utzon og mange, mange flere !
Ejerne, Line og Nina inviterede på musik, drikkelse og snacks, samt hyggeligt samvær.

Jeg har været forbi 9PR flere gange i løbet af min tid hos ELLE, og jeg elsker at være på besøg ! Det er ingen hemmelighed at jeg elsker Gestuz og Munthe plus Simonsen, så det første jeg gjorde efter jeg kom, var selvfølgelig at tage en runde, og finde alle de lækre styles som jeg havde set til CFW i februar – billeder af nogle af favoritterne fra Gestuz senere på ugen.
Indtil da må I nøjes med et hurtigt glimt af hele kollektionen samlet….

…. samt farvebjælker fra alle mærkerne i deres showroom – synes det giver sådan en god fornemmelse af sæsonens nye farver…. 🙂

This entry was posted in Events. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

