The perfect sunday and the perfect cover !

Jeg elsker at læne mig tilbage i min seng, med en god film eller serie, noget lækkert at snacke af, og en masse blade ! Det er sådan jeg forkæler mig selv, når jeg er alene – og da min store passion er mode, er det kun nærliggende, at stakken af blade, er modeblade !

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse for de som kender mig, at jeg har noget helt specielt for danske ELLE, men denne måned har min fascination af ELLEs forside intet at gøre med at jeg tidligere på året hørte til modeteamet .. nej, den er simpelt hen bare SÅ FLOT !! Det er længe siden jeg har set sådan en inspirerende og lækker forside ! Og for en gangs skyld synes jeg faktisk at den almindelige forside er flottere end abonnementernes. Farverne falder smukt i baggrunden og Alexa bryder dem flot, med sin orange kjole – thumps up, piger !!

Og hey, hvis I endnu ikke har købt det første danske ELLE Collection, så får I også det med i købet ! And guess what, jeg var med til at lave det !!

Håber I får en lige så fornøjelig aften, som jeg har forude ! 🙂 God søndag !

My favorite way of spending a Sunday evening by myself: a good movie, snacks and a bunch of magazines. Magazines is my greatest addiction – fashion magazines ! And this time, ELLE has shoot the most beautiful cover ever ! I love the collors and Alexa looks gorgeous !

And if you haven’t already bought the first ever danish ELLE Collection, you get the opportunity to have a look now, because you get it for free this month !

Have a great evening everybody !

This entry was posted in Not categorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

