Prim I Am, Marlboro Classics, Surface to Air & Just Female

Selvom jeg allerede har vist Jer et par farvesøjler fra pressedagen i torsdags, så synes jeg også at I rent faktisk skal have lov til at se noget tøj. Integral har nogle lækre mærker, bl.a. Prim I Am, Marlboro Classics, Surface to Air og Just Female.

Mine favoritter fra Integrals showroom er….

…. denne flotte blazer ! Alle som kender mig, vil skrive under på, at blazeren er mit yndlings stykke tøj ! Denne blazer fra Prim I Am er super fin, med sit specielle snit og sine striber, og jeg glæder mig til den kommer i butikkerne ! Og så koster den nemlig kun 899 ! 😀

…. de lækre, lækre jeans fra Just Female. Jeg overvejer stærkt nr. 8 og 9 – de vil passe perfekt til efterårets tendenser !

… frakken her ! Jeg overvejer stærkt at anskaffe mig en frakke i grøn til efteråret. Både fordi grøn står godt til mig 😉 men også fordi jeg mangler ofte lidt farve på kroppen om vinteren. Stort set alle mine vinterjakker er sorte, og det bliver lidt kedeligt i længden – og dog er jeg ikke til pangfarver ! Denne fra Surface to Air er perfekt, og til en pris under 3000, kan det måske godt lade sig gøre ?

…. blusen fra Prim I Am ! Nogen vil nok synes at jeg er lidt for glad for basic ting, men jeg er glad for “less is more” !

…. en pelsvest / strik. Selvom den nok ikke er så meget min stil, så synes jeg stadig at vesten fra Marlboro Classics er super fin, og vil gøre sig rigtig fin til vinter !

This entry was posted in Events. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

