Congratulations Integral !

PR-bureauet Integral havde valgt at slå deres pressedag sammen med deres 1 års-fødselsdag, og jeg var et smut forbi for at fejre dagen sammen med dem. Der var lækre madder, snacks, øl, saft og Sommersby – og hvad mere kan man ønske sig ??

Derudover har Integral det fineste showroom, som i dagens anledning (og bare generelt) var fyldt med lækre, nye kollektioner.
Jeg var rundt og kigge på tøjet, og fandt mig absolut et par favoritter, som jeg vil vise Jer senere. Men indtil da, må I nøjet med en farve- og tekstilsammensætning af de forskellige hæng….

Jeg er især vild med øverste bjælke: diverse jeans fra Just Female – der er mange fede print og coatings, og vil glæde mig til de kommer i butikkerne !

Hvilke farver er I mest til, til efteråret ?

This entry was posted in Events. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

