Press day at Mildh

Der er i øjeblikket pressedage hos de store PR-bureauer og tøjmærker herhjemme, og i går var jeg inde og besøge Mildh – til både champagne, drinks og lækre, nye A/W12-kollektioner.

Mildh har mange lækre mærker, som American Vintage, By Zoé, Calvin Klien underwear, Hunkydory, Hunter, Margit Brandt, Semi_Couture, The Last Conspiracy og rigtig mange flere. Og som noget nyt, har Mildh nu også fået Maison Scotch ! Jeg vil glæde mig til at vise Jer mine favoritstyles fra det hollandske mærke senere i dag. 🙂

Indtil da, kan jeg dog lige afsløre nogle af de tendenser som gik igen gennem de forskellige kollektioner. Key words er bouclé, dyreprint, kraver, læder, indian, strik, cowboy, print, perler og detaljer !
Derudover har jeg samlet nogle af de mest fremtrædende farver herunder…

Og til alle Jer, som er vilde med Black Lilys accessories, så kan I glæde Jer – til efteråret kommer Black Lilys første tøjkollektion nemlig i butikkerne ! Kollektionen består selvfølgelig af gode basis-items i gode materialer, hold i neutrale farver som sort, grå og blå.

This entry was posted in Not categorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

