Maison Scotch AW12

Som lovet, vil jeg vise Jer et par af mine yndlingsstyles fra Maison Scotchs AW12-kollektion. Billederne er fra Mildhs showroom, og der går længe inden tøjet kommer i butikkerne (og det er ikke sikkert at det hele gør), men det er rart a drømme, og glæde sig til de lækre ting man skal købe til den nye sæson.

Her er mine favoritter….

Jeg faldt for denne pelsvest med det samme jeg så den nye kollektion ! Hvor er den dog fantastisk lækker, og hvor vil jeg dog gerne have den på til efteråret, over min læderjakke !

Som jeg tidligere har skrevet et indlæg om, så forsvinder dyreprint aldrig – og det gør de heller ikke næste sæson ! For meget dyreprint er ikke lige mig, men den blazer / jakke er nu alligevel meget fin.

Disse bukser er ALT FOR FEDE !! De er super rockede, og jeg ville elske at have dem i min garderobe ! Og med læderdetaljerne som ses på rigtig mange styles, passer det perfekt !

Jeg er ret vild med bouclé-strik, og denne nederdel er super fin !

Blomsterprint hører normalt foråret eller sommeren til, men disse jeans er da ikke til at stå for !

Skjorter kan man aldrig få for mange af, og denne er rigtig fin ! Printet består af en rosenbusk og et dødningehoved – normalt lidt for “dødeligt” til mig, men denne kombination kan jeg rigtig godt lide !

Hvad synes I om tøjet ? 🙂

This entry was posted in A new season. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

