In the spirit of Oh Land

Det er ikke til at komme udenom blomsterprint denne sæson – og dette af to grunde: den første er selvfølgelig, at mange af de store modehuse dikterede det på catwalken, og den er, at blomsterprint er da bare det mest forårs / sommeragtige print der findes – og derfor hører det til nu !

Selvom jeg ikke går ud fra at Oh Land iførte sig et blomsterkostume til sin koncert, fordi moden dikterer det, så var idéen nu alligevel meget moderigtig, og derfor bliver dette indlæg til dels til ære for hendes koncert i torsdags !

Personligt synes jeg, at det kan være svært at få noget så spraglet som blomster ind i min garderobe, men disse er mine blomsterprintede favoritter…

Kjolen er en smule rocket i mine øjne, og med et par sorte boots vil den være helt perfekt til når vejret tillader bare ben. Bukserne og shortsene ville jeg sætte sammen med noget meget neutralt, og nederdel tror jeg kunne være super fed med en loose tshirt og en læderjakke ! Sandalerne og skjorten ville jeg bære til mine sorte slim jeans, for at give dem et touch af forår – men det er jo bare mig ! Hvordan vil I bære tendensen ?

Høje sandaler fra Dolce Vita hos Asos, kjole fra AllSaints, bukser fra Topshop, neglelak fra Essie, skjorte fra Won Hundred, shorts fra Topshop, nederdel fra Ganni og ring fra JewlsCPH.

Spring is here, and what better way to embrace it, than to wear one of the seasons biggest trends – florals ?
And even though I know, that Oh Land didn’t dress up like a flower because of the ongoing trend, this post is still in her spirit – so here you have them: my personal floral favorites…

Would you wear florals this season ?

High sandals from Dolce Vita at Asos, dress from AllSaints, jeans from Topshop, nailpolish from Essie, shirt from Won Hundred, shorts from Topshop, skirt from Ganni and ring from JewlsCPH.

Oh Land picture from http://www.gaffa.dk

This entry was posted in Shopping. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

