Dreamy skirt !

Jeg sad og surfede lidt på nettet i aften, og jeg faldt over dette billede – et par virkelig lækre pumps, og den flotteste nederdel, jeg længe har set !
Jeg aner ikke hvor den er fra, hvor gammelt billedet er eller hvor det er fra, og har siddet og kigget længe på diverse netshops for at finde noget lignende, men uden held. 😦
Synes dog stadig at jeg ville poste det herinde, for sikke inspirerende looket er ! Nederdelen i sig selv er jo virkelig smuk og pumpsene sammen med er rigtig gode, men det jeg især godt kan lide, er sammensætningen – for se lige hvor godt den lyse læderjakke tager sig ud sammen med !

Hvis nogen af Jer skulle falde over en nederdel som minder om denne, så lad mig endelig vide det – min garderobe tørster efter lige netop sådan en ! 🙂

Was surfing around differents blogs tonight, and I came across this picture of the most beautiful skirt I have seen in a long time ! Oh my God, it’s dreamy !! And paired with such gorgeous pumps and a leather jacket, it’s the perfect combination !
I don’t know where the skirt is from or how old the picture is, and I haven’t been able to find a similar skirt anywhere though, so if any of you should come across a skirt like this, please let me know ! I simply need it ! 🙂

Picture from http://www.iknowhair.com.

This entry was posted in I dream of ... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

