Imagine

John Lennon sang i 1971 “Imagine”, og selvom jeg ikke altid imagine helt så store ting som han gjorde, så er jeg stadig en stordrømmer !

En af de ting jeg ofte drømmer om, er alt det lækre tøj som jeg aldrig vil få råd til. Men hvor er det dog lækkert at sidde og dagdrømme om alle de forskellige outfits man ville kunne sammensætte, hvis man netop havde netop dén vest fra Munthe plus Simonsen eller netop dén kjole fra Gestuz. Og selvom jeg også drømmer om tasken fra Chanel, uret fra Rolex, stilletterne fra Christian Louboutin osv. så er mine dagdrømme normalt lidt mere nede på jorden. Og netop derfor har jeg beslutte mig for, at jeg vil have lov til at dømme lidt på bloggen – og når jeg nu ikke har en “dagens outfit” som så mange andre, så kan jeg vel have lov til at have et “imaginary outfit” en gang i mellem ? 🙂

Outfittet jeg drømmer om i dag, har et sporty touch, med lækker jerseybluse fra Ganni, lædernederdel fra Black Secret og de fineste sko fra ASH i læder og med fiiiine detaljer – HAPS !

John Lennon sang “Imagine” in 1971, and even though I don’t always imagine as great things as he did, I am still great at imagining !

One of the things I always dream about, besides the Chanel bag, the watch from Rolex or the Christian Louboutin stilletos, is all the “ordinary” clothes that I wish I could afford.
So to have a bit of fun, and to keep on dreaming, I have created a category in here, where there’s room for “imaginary outfits”.
My imaginary outfit today, is with a sporty touch. A blouse from Ganni, skirt from Black Secret and shoes from ASH.

Oh, how I wish !

This entry was posted in Imaginary outfit. Bookmark the permalink.

One Response to Imagine

  1. Pingback: A funny thing happened | Silhouette Féminine

Leave a Reply

