More easter

I går postede jeg et par catwalk-look i lækre, gule og orange toner, men hvad er tendenser, hvis ikke man selv kan bringe dem ind i garderoben ?
Derfor har jeg nu fundet et par lækre ting i citrusfarver til Jer, så I også kan få inspiration til hvad der skal shoppes næste gang.
Så hvis jeg skulle supplere garderoben op med nogle flotte citrusfarver, så er det disse items jeg ville gå efter. Dog ville jeg nok vente lidt med at bære det, da de gule farveraltså er flottest lidt lidt kulør – men den kommer vel snart ? 🙂

Hvordan har I det med gult og orange ?

Hat fra Designers Remix, jakke fra Gina Tricot, skjortetop fra Samsøe & Samsøe, taske fra Stella McCartney, top fra Gestuz, bukser fra InWear, shorts fra Topshop og wedges fra Billi Bi.

If you liked the colors from last nights post, I hope you’ll like these yellow and orange items. These are my favorites from the SP12 collections.

Hat from Designers Remix, jacket from Gina Tricot, shirt top from Samsøe & Samsøe, bag from Stella McCartney, top from Gestuz, pants from InWear, shorts from Topshop and wedges from Billi Bi.

This entry was posted in Shopping. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

