Spring delights from Gestuz

Ih, har I lagt mærke til det gode vejr de sidste par dage (stupid question !) ? Ih, hvor har det dog været dejligt ! Ved ikke om det er for tidligt, men jeg vælger at se tingene fra den lyse side, og har derfor hængt de varmeste jakker tilbage i skabet !

Og når solen skinner som den gør, så får jeg lyst til at shoppe ! Derfor har jeg fundet et par ting fra Gestuz’ SS-kollektion, som jeg har siddet og drømt om i dag – HAPS, lige til mig !

Læderbukserne og jeansene med lynlåsene vil være super flotte med et par biker boots, og stumpebukserne ville jeg bruge til et par fine ballerinaer eller loafers, nu hvor solen endelig varmer en smule.
Nittejakken er super flot, og vil gøre ethvert basis-outfit (jeans og tshirt) lidt mere råt, hvorimod den hvide blazer gør det en smule mere elegant, og derfor ville jeg sørge for at style den med nogle rå accessories. Det samme ville jeg gøre med den hvide skjorte, men jeg ville nok holde mig til et par rå støvler og en stor halskæde.
Nu hvor jeg har lagt mine varme jakker væk, har jeg brug for en god overgangsjakke, og der er parkaen helt perfekt ! Du kan have den stående åben på en varm dag, og den er stor nok i størrelsen til at du kan have flere lag på under, hvis det skulle blive koldt.
Sidst, men absolut ikke mindst, så kan jeg altid bruge flere tshirts i min garderobe, og disse fire er super gode ! Den grå, længst til venstre, er fed fordi den mangler højre skulder ! Den printede vil ingen være i tvivl om, er fra Gestuz, da dette print er meget dem – og fedt er det. Den gule er perfekt til mig, da jeg nok ikke komme til at købe specielt mange pastelfarver (selvom moden dikterer det), og så er denne lidt derhen af. Og desuden kunne jeg godt trænge til lidt farver ! Og til sidst, så eeeelsker jeg denne tshirt med nitterne på skuldrene – what more’s there to say ?

Have you noticed the weather the last couple of days ? Well, hello spring !!

Everytime the seasons change, I feel like buying new clothes from all the new collections. And the collections aren’t even new anymore ! Many items have been in stores for over a month now, and a lot of them are already gone !
So if I should give one piece of advise, it is to go buy your spring favorites already now ! as you can see, I have dreaming about many of Gestuz’s items for many months now, and now it was time for me to show you.

This entry was posted in I dream of .., Shopping. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

