Monki sneak peek

Der var fest i Monki på Købmagergade i går. Monki afholdt en sneak peak-fest for at fejre den nyeste udgave af Monkis blad – “The travel Issue”.

Jeg var der, og nød musikken som DJ Echo Vamper stod for, lækre drinks, og ikke mindst – det nyeste forårstøj !

Jeg fandt et par ting, som jeg godt kunne tænke mig.

Denne grønne Celista bluse vil være perfekt sammen med Maya nederdelen, hvis du vil opnå sportslooket fra Acne’ SS12 show.
Dorothea skjorten har den perfekte pastelfarve, og passer både perfekt til jeans, nederdele eller shorts. Jeg ville bruge den under en pullover indtil det bliver varmt, og får at få krave-effekten.
Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om denne type sko, men hvis jeg skulle have et par, så er disse Bess sko virkelig fine ! Farven er ikke så voldsom, som mange jeg ellers har set, og derfor kunne jeg sagtens forestille mig at have dem på til et par shorts til sommer.
Og selvom jeg allerede har vist pasteller mange gange, til trods for at det ikke er min yndlingstendens, så er der nu alligevel noget over disse Rebecka-bukser ! Kunne sagtens forestille mig at have dem på til en sporty tshirt eller min læderjakke.

Monki at Købmagergade was the place to be last night. Monki was having a sneak peek party to celebrate the new issue of the Monki Magazine – the travel issue.
I was there, enjoyed the live performance by Echo Vamper, bubbly drinks, and not least -the new spring styles !

I would wear the green Celista blouse with the leather Maya skirt, to get the sporty look from Acne’s SS12 show.
The Dorothea shirt is perfekt for the pastel trend this season, and can be worn with both jeans, skirts and shorts. I would wear it under a blouse, to get a boyish look. Surely a safe buy !
There’s no way around it – these types of shoes are everywere right now. These Bess shoes are so pretty with the silky bow, and just picture them with a pair of shorts and pastel blazer – I would like that !
I’m not too fond of pretty pastels, but these Rebecka thousers woud be perfect with my leather jacket or a sporty tshirt, to get the most wanted look this season: the sporty look.

This entry was posted in Shopping. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

