My favorites from Munthe plus Simonsen !

Som jeg viste frem i går, så har jeg allerede forelsket mig i et par stykker fra Gestuz’ AW-kollektion. Men udover Gestuz, så var der også en anden kollektion som jeg var helt vild med: Munthe plus Simonsen ! De havde nogle rigtig flotte stykker tøj, og disse er mine favoritter…

As i showed you yesterday, I have fallen in love with a couple of items fom Gestuz’s AW12 collection. But that’s not the only collection I have fallen in love with.
Munthe plus Simonsen have made some amazing items too, and here’s my favorites…

Tunika / kjolen her, er den perfekte til et par stilletter, når sensommerens fester nærmer sig.

I love this dress, and would love to wear it for a late summer party, with a pair of stilettes.

Jeg elsker denne pelsvest !! Jeg kan ikke helt finde ud af hvilken farve, jeg er mest til, men efter at dømme fra farverne i mit klædeskab, så må det nok blive den grå. Uanset hvad, så ville jeg blive lykkelig hvis en af dem havnede i mit skab til efteråret !

This fur vest is amazing ! I can’t quite figure out, which I like best though – the brown or the grey ? But either way, I would love for this one to find its way into my closet when fall comes.

Ligesom med vesten herover, så elsker jeg også pelsjakken ! Den er fantastisk flot, og jeg er ikke ét sekund i tvivl om at den vil kunne holde mig varm til vinter. Jeg er i tvivl om den bliver lavet i en mørkere farve, ligesom vesten,  men hvis den gør, så vil den helt sikkert være en opsparing værd !

Like the vests above, I LOVE this furry jacket! It is one of my absolute favorite items from the show! I only wish that Munthe plus Simonsen will make it in a darker colour, like the vest, because then it is absolutely going with me home !

Denne brynje-lignende nederdel og tshirt er lige i skabet ! Hvis jeg havde råd, købte jeg begge to, men desværre bliver jeg nok tvunget til at skulle vælge, når den tid kommer. Gad vide hvilken man bliver gladest for ?

This tshirt and skirt looks like something the old viking use to wear when they went to war – and I love it ! I am not sure which one I would pick, but I am definitely getting one of them !

This entry was posted in Fashion Week, I dream of ... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

